Premi Destino Infantil – Apel·les Mestres 2016

logo p_destino_infantil1L’escriptor Jordi Sierra i Fabra i l’il·lustrador Xavier Bartumeus han estat els guanyadors del XXXV Premi Destino infantil – Apel·les Mestres que es va donar a conèixer el dia 30 d’octubre. Amb el títol de El orinal de Fayán és, segons el jurat, una obra amb imatges espectaculars, detallades i molt coloristes que explica la història d’una família egípcia de fa 5000 anys a través del dia a dia del petit de la casa, el Fayán. També han destacat la sàtira i el sentit de l’humor que es desprèn de la història.

jordisierraifabra

L’autor dels textos Jordi Sierra i Fabra

orinal de fayanLa d’enguany és la 35ena edició d’aquest premi amb el que l’editorial Destino guardona a àlbums il·lustrats. Està dotat amb 4500 euros i l’edició del conte, que sortirà publicat el mes de gener de 2016.

El jurat també ha volgut destacar la gran qualitat dels originals presentats, una vintena.

La fundació ATRESMEDIA, que participa com a un dels membres del jurat d’aquest premi, ha anunciat que farà una edició especial del conte, que es repartirà als nens hospitalitzats a més de 150 hospitals de l’Estat Espanyol el dia 23 d’abril de 2016 amb motiu del dia del llibre.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s