Contes en línia : “El Violí d’en Patrick” de Quentin Blake

Una altra setmana… un altre conte!

En aquesta ocasió, la nostra companya Teresa, de la Biblioteca Joan Triadú, ens explica una història plena de màgia, fantasia i bon humor!

 

El món pot ser un lloc molt gris, molt seriós, molt pobre. Però en Patrick acaba de trobar, en un mercat d’antiguitats, una eina màgica: un violí!

Quan en Patrick toca el violí, passen les coses més increïbles: els peixos comencen a volar, les vaques ballen i dels arbres creixen pastissos en lloc de pomes. I de sobte fins i tot els més tristos somriuen i mil focs artificials esclaten al cel. Colors per tot arreu!

En Patrick ens demostra com arribem a necessitar la música, la fantasia i històries com la seva per fer que el nostre món sigui un lloc més bonic i divertit. Un lloc millor.

Blackie Books

 

El Violí d’en Patrick / Quentin Blake. Barcelona : Blackie Books, 2019.

 

Aquí podeu veure el vídeo de YouTube on la Teresa ens explica aquest conte que segur que us agradarà molt!

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s