11 de febrer : Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

 

INFANTIL. Ciència i dones

 

Cada any el dia 11 de febrer es celebra el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

Aquesta diada, que va ser establerta per l’ONU l’any 2015, té com a objectiu promoure l’accés i la participació plena de les nenes i les noies en el món científic, i també destacar i reconèixer les principals contribucions de les dones en la Ciència.

La commemoració de l’11 de febrer pot ajudar a intentar afavorir més la presència femenina en l’àmbit tecnològic i científic i d’aquesta manera algun dia aconseguir trencar amb la bretxa de gènere dins del camp de les ciències en alguns països del món, on la ciència i la tecnologia encara estan monopolitzades pels homes.

Per aquest motiu hem pensat que seria interessant fer un recull de contes i llibres en el que les protagonistes són nenes i noies científiques o que tenen alguna relació amb el món de les ciències:

 

 

 

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s